Om man får drömma

Om man får drömma och tro på sig själv, då skulle jag hålla på med något skapande. Antingen måla, fotografera eller skriva. Att kunna jobba själv och lägga upp sina egna tider, inte vara beroende av ett fast schema. Vilken befrielse att bara få göra som man ville. Om jag skulle välja bort något först, så skulledet bli måla. För det roligaste är att fota och se vad man kan åstakomma av en bild. Att se möjligheterna bakom och konsten att ta en bra bild. Att lära sig själv och läsa sig till det man inte vet. Jag kan sitta med näsan i dessa fotoböcker och tidningar i timmar.

Skrivandet skulle jag göra för att få ner mina memoarer på pränt. Under personligt kan man läsa en del..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0