Beslut

Jag sa för några månader sedan att till nyår måste jag göra något annat. Det finns inte påkartan att jag vill pendla längre till mitt jobb. Problemet var bara det att jag började tappa modet efter att ha sökt massa jobb. Jag tänkte till och med att jag söker sådant som jag egentligen inte ens vill ha. Det låter skett konstigt att det finns jobb man inte vill ha då det finns massa arbetslösa. Men faktum är att man i början av sitt sökande inte söker allt. Man letar lite efter guldet, som om man skulle hitta något perfekt.
 
För några dagar sedan kom beskedet. Jag har blivit erbjuden jobb med utbildning med start i januari. Det finns hopp alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0