Även Stålmannen kan falla

Livet kan ibland få sig en ordentlig vändning och ibland kan man undra vad som behövs för att man ska vakna. Jag lever ett hektiskt liv där jobb, träning och barnens aktiviteter tar upp det mesta av dygnets 24 timmar och jag önskar att få fler timmar. Jag känner att jag egentligen inte hinner med allt det där som jag vill. Livet är stressigt och jag känner att sjukdom är inget som kan existera i mitt liv. Det skulle inte bara innebära ett stort hål i plånboken, utan tiden finns inte heller. Egentligen känner jag allt som oftast att jag ständigt jagar efter mer. Jag blir aldrig riktigt nöjd! Det handlar om mer träning, bättre kondis, äta nyttigare och jobba mer. Jag pressar mig lite mer och mer. Sen kommer tröttheten en trötthet som jag försöker träna bort. Det går faktiskt ganska bra till en början, men sen kommer bakslaget och det slår till ordentligt. Feber, heshet och trötthet. En trötthet som inte går beskriva med ord. All ork är borta och klarar inte längre vara uppe. Febern stiger, yrseln kommer och det går inte längre äta. Det slutar med en veckas hög feber som sedan går över till total utmattning. Ambulans till akuten och informerad att jag drabbats av en allvarlig lunginflammation. Fem dagar på sjukhus med dropp och medicin. Jag var visst inte Stålmannen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag bloggar om Gud mm i min blogg. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att skriva några rader om min blogg om jag gör likadant på min?

2012-04-13 @ 19:45:20
URL: http://kristen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0