Positivt

Ibland har livet en konstig riktning. Man umgås med människor som man känner att denne trivs jag med. Ja utan att egentligen förstå varför, så klickar det bara. Vad är det då som gör detta? Man tänker lika, har liknande intressen och man mår bra ihop. Då kommer nästa fundering, varför umgås man då med sådana som man man mår dåligt av, de som egentligen inte gör annat än suger ut ens energi och man tillåter det!

Hur är det möjligt, varför säger man inte bara ifrån? Jag vill faktiskt inte vara en del av ditt negativa liv, utan jag vill vara med dem som jag mår bra av. Människor som sprider glädje i mitt liv. För det är just sådana människor jag behöver. Jag behöver inga negativa, som bara vill slänga sin ångest över mig. Jag vill ruska av mig deras negativa anda och bara få andas frisk luft....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0