Lager 157




Idag öppnar Lager157 här i vår stad. En butik som jag har saknat. Det ska bli intressant och se hur den ser ut här. Är den lika bra som den i Gällstad tro? För det är en butik som jag har saknat här. Det finns nästan alltid något som man kan tänka sig att köpa. Både till vardags och till fest och det bästa är att det finns för alla plånböcker.
Men nu tänker jag se om det finns något som man kan ge till sig själv eller barnen i julklapp.
Mannen brukar inte uppskatta köp då han inte är med

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också om den butiken. Hoppas man kommer dit snart och kan kolla.

2011-11-24 @ 20:20:47
Postat av: Anonym

Hittade du något i butiken.

2011-11-24 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0