Idrott och sponsring

Nyss hemkommen från fotboll och hockey träning med insikt om att även denna dag fullkomligt rusade iväg. Jag som hade tänkt mig en lugn kväll med resterande läxor hamnade på ett föräldramöte på hockeyn. Känner mig glad över den uppriktighet som råder hos nuvarande tränare. Han kom med klara riktlinjer om vad som förväntades. Vilket i sin tur leder till att man slipper alla spekulationer om hur han tänker.
Ämnet som även kom upp var sponsring. Jag känner mig nu då tom på idéer men inser att jag måste lösa frågan. Frågan är bara hur? Vet av tidigare erfarenheter att det inte är så lätt som det låter. Snart kan jag även lägga till försäljare på mitt Cv då man mycket av tiden läggs på det inom idrotten. Jag skulle bara få vetskapen om något riktigt bra som jag kan sälja vidare. Ska söka vidare i denna fråga och se vad jag kan hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0