Glädjen är borta..

Min gamla chef kom idag och frågade vad som hänt. Jag ser inte längre någon glädje bland er. Vad är det som händer? Det hans livsverk vi besitter och båten börjar sjunka. Fallen var inte högt då han gick men det föll tungt. Jag tror vi har lärt oss en läxa att man saknar inte kossan förrän båset är tomt. Han gick och vi såg det, men ingen sa något. Vi väntade oss att under skulle ske med ny kraft men i stället gav vi upp. Vi ville inte mer
.han gick och vi sa inte ens tack för de åren stödet fanns. Han trodde på oss, men nu finns bara bitterheten och avundsjukan kvar. Jag ville skrika stanna men orden stannade på vägen. Men ut kom, det var bättre förr. Ordet jag fick gå, för det finns inget för dig kvar. Du kommer fastna i bitterheten. Ta hand om dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0