Byxorna krymt?

Ja då var det slut på min långledighet. Följde barnen till skolan och tog svängen förbi gymmet även denna dag. Det blev ett lite kortare pass, men ändå känns det bättre än ingen. När jag kom hem provade jag byxor, som jag kunde tänkas ha till jobbet nu i helgen. Men vad händer, mina ögon har inte sett fel. Benen har blivit större, då främst över låren. Byxorna går inte på.

Nu kan man ju fundera, vad har hänt sedan förra sommaren. Har jag ätit upp mig eller har åldern börjat visa sig eller är det så att höstens hockeyträning har gjort sitt. Det sistnämnda skulle helt klart vara enklast att acceptera och den som skulle vara snäll mot mig skulle givetvis säga det. Ja ja finns väl bara två sätt antingen acceptera läget eller träna på. Ja och de som känner mig vet väl att det kommer bli TRÄNING. Laddar inför att komma i form inför hösten, hockey eller inte! Det beror på tiderna och vilka dagar det blir.

Nu dax att göra sig klar för arbete

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det häpnadsväckande!

Jag skulle dra på mig mina baggy-chinos igår. som ska sitta väldigt löst. Men de hade förvandlats till tights som klämde i magen.

Hm. Inte blev jag lycklig i varje fall.

2010-06-04 @ 20:20:54
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Engla

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 09:48:37
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0