Vinterdag så fint

När jag vaknade i morse såg jag hur vackert det var ute. Hur träden var vita och att det gnistrade om dem. Tänkte att jag skulle ta en tur till skogen och fota lite. Man vet ju inte när det försvinner. Ska först bara slänga ihop en lasagne, som barnen önskade till lunch idag. De brukar vara hungriga efter skolan, eftersom skolmaten inte är till någon belåtenhet. Vilket jag kan förstå i vissa avseenden. Men samtidigt kan det bli en grej av det. Att man bara har fått förs sig att man inte ska tycka om maten och då gör man inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det låter vackert - älskar vinterbilder och ja... hela vintern! :D

2010-01-12 @ 23:00:58
URL: http://tankesmedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0