Tatueringsmässa




Nu kommer det som på beställning till mig. Tatueringsmässa i helgen.
Jag har en längre tid täkt på att tatuera över en gammal ros, som jag gjorde för
många år sedan. Den känns som den gjort sitt och den är inte alls fin i färger
längre. Den ser ut som "sjömansgadd". Bara konturena som dinns kvar.
Hade jag gjort den idag, så hade jag inte placerat rosen på armen.
Men gjort är gjort och nu behövs en förändring.

Jag funderar på att göra något lite större och låta den gå upp mot axeln i stället.
Men den ska inte vara för stor eller bred. Inte heller för mycket färg. Tanken går åt
någon form av blomsterslinga, men ingen ros denna gång. Kanske någon lilja eller liknande.

Men det gäller att hitta någon, som gör det bra. Så nu börjar mitt sökande efter rätt tatuerare.

Kommentarer
Postat av: challe

Hej :)

jamen visst känns det lite så?

..Som vi bäddar får vi ligga!



Ser att du ska på mässan! Fan om jag hade vetat om det tidigare så hade jag farit på den också, riktig avis nu. hehe!



ha en trevlig helg!

2010-04-23 @ 14:20:29
URL: http://omjagvarstatsminister.blogg.se/
Postat av: MM

Tatovering, noe jeg har hatt planer om å ta lenge, men har problemer med å bestemme meg for hva jeg vil ha. Har så mangen tanker og idèer om hva og hvor.

Du må legge ut før og etterbilde av tatovering da ;)

2010-04-24 @ 14:49:24
URL: http://madmom.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0