Nät kurs

Nu har jag registrerat mig på nät kursen, som jag tänkt gå.
- Mobbning i lärande miljöer, så nu gäller det att leta upp lite studentlitteratur. Men såg till min fasa att en av böckerna var på engelska. Hoppas bara att man inte behöver lära, så mycket ur den. Funderade ett tag på att strunta i kursen, för jag känner mig inte riktigt motiverad. Är ju mitt uppe i mitt andra skrivande, men jag kanske kan ha glädje av kursen längre fram. Får se det som en utmaning! Jag behöver ju trots allt inte åka på några föreläsningar, då kan det inte vara så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Utmaningar är aldrig fel utan de får oss att växa och förhoppningsvis även mer erfarenhet.

Att böckerna är på engelska fixar du säkert lätt, ha ett litet lexikon bredvid dig, så ska du se att det går vägen.

Hoppas du haft en fin lördag.



Kram från mig.

2009-10-17 @ 23:04:52
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0