Måndag

Det känns att man jobbat hela helgen, det blir ju några timmar närmare 35. Så idag har jag inte kommit mig för att göra mycket alls. Har även en sådan träningsvärk pga volleyboll spelande, så jag kan knappt röra vänster armen. Det får bli att vila idag, även att jag har lust att ta med barnen ut på en höstpromenad.

Kollade lite på böckerna jag behöver till kursen, men det kändes så omstädigt. På biblioteket här hade de inte böckerna, sen försökte jag få tag i dem och kolla upp fjärrlån. Men inget hört!

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du är trött efter jobbarhelg. Vad jobbar du med, föresten? Själv jobbar jag som boendestödjare. Hoppas din dag blev fin, trots svårigheter att finna böckerna du letade efter samt att du hade träningsvärk. Jag har också ont i vänsterarmen...men det blir nog bättre hoppas jag.

Önskar dig en underbar tisdag.



Kram från mig.

2009-10-20 @ 00:25:52
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0