Gårdagen

Den blev som den blev. När jag kom ut till bilen och skulle åka hem från jobbet upptäckte jag till min fasa en punktering. Det är ju inte sant en fredag eftermiddag när man är trött och bara vill hem. Ja det var inget annat än att ringa en vän, som kom med blixtenshastighet. Det är inte varje dag man får punka och tänker inte alltid på om det finns grejer till det i bilen. Men det fanns en löjligt liten domkraft, som man absolut inte trodde sulle orka den tunga bilen. Men det fixade sig och reservdäcket kom på och jag kom hem några timmar senare än väntat. Kunde inte åka så fort på det däcket och milen är många hem.

Sen blev det taco och idol på kvällen. Jag håller fortfarande på min favorit Mariette, första gången jag hörde henne tyckte jag hon var något utöver det vanliga. Så nu är det bara att heja fram henne varje fredag, ända fram till slutet.....Tove tyckte jag också var bra, så om jag fick bestämma så skulle jag se dem ihop på Globen i december...


Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt!:)

2009-10-03 @ 11:23:56
URL: http://kristnas.blogg.se/
Postat av: Maria

Skönt att det ordnade sig med däcket och att du hittade en räddare i nöden.

Jag håller med dig om att Mariette är outstanding.



Frid Maria

2009-10-04 @ 09:10:09
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0