Dagen idag.

Sönda den så kallade vilodagen har kommit, men vila är synd att kalla den. Det handlar om tempo, tempo, tempo. Morgonen startade med frukost och sedan bar det av till fotbollsträningen för den stora killen. Hade tänkt att bara stanna en stund idag, men det blev ett lite mini möte där. Så jag stannade de två timmarna som träningen var. Mötet handlade om hur vi skull få in mer pengar till klubben, så vi kunde åka på lite cuper framöver. Vi skulle också försöka skaffa fram lite sponsorer, men hur lätt är det. Hm en nyinflyttad östgöte som jag känner ju inte så många. Försöker fundera ut lite andra grejer än dessa lotter, lotter och åter lotter. Det är inte precis lätt att sälja dem. Det känns som det slutar med att vi får en massa själva.

Nu bär det snart av till lillkillens träning och så får vi se vad de har att säga där. Det kanske är detta som kallas livet för den aktive sportfamiljen. Hinner jag i kväll, så tänkte jag ta lite egen träning, så jag själv kommer igång med. Känner att jag nästan måste det, med tanke på att jag har börjat få ont i ryggen. Har haft det ett tag, men tror att det blir bättre med lite träning och rörelse. Känner att jag saknar egen träning lite.


Kommentarer
Postat av: syster

Hej här kommer några förslag ordna klädbytardag,loppis med förutsättningen att man inte behöver betala för att man står där,kolla med nån firma om man får göra reklam för dem t.ex deras namn på tröjorna kramar syster.

2009-10-11 @ 18:03:14
Postat av: Jennie

Tack för tipsen!

Det var kul att hälsa på er, men man kände att vägen var lång igår. Det känns allt lite tråkigt att ha er så långt bort...



kram

2009-10-11 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0