Nattsudd

Jag borde verkligen försöka sova nu, men även att jag var jätte trött innan, så kom jag in i andra andningen. Planen för i morgon är att vi ska ge oss ut och fiska med barnen, så jag borde verkligen försöka sova.

Det konstiga är att jag i vanliga fall är trött på kvällarna, men nu det sista är det jag som är vaken längst. Jag har jätte svårt för att koppla av på kvällen. För jag har en massa tankar som far runt i huvudet.  Jag tänker på allt och ingenting.

Jag kommer tex på en massa saker som jag ska göra, vilket givetvis inte går på natten, så det är meningslöst att ligga vaken och fundera över det. Sen är det väl min ständiga oro över att barnen inte ska trivas här, utan få förmycket hemlängtan. Ännu har de inte träffat några direkta kompisar, så de känner av saknaden av de gamla.

Men det blir nog bättre när skolan och idrotten kommer igång.......

Nu försöka sova

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej o godmorgon! tack för din kommentar. jag tror det kan bygga på osäkerthet. Om man är trygg i sig själv, i sin person o i sin helhet, tror jag man har balansen att hela tiden vara sig själv. Puss o kram

2009-07-18 @ 06:14:13
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0