Juldagen

Idag har man inte så högt tempo. Har mest slöat nu på förmiddagen, men gårdagen var trevlig. Godmat, kalle, Tomten, paket, kaffe och midnattsmässa. Senast jag gick på midnattsmässa var över tio år sedan, så det var väl på tiden. Funderade om vi skulle gå på den eller julotta, men beslutet förr på kvällen. Risken skulle nog vara ganska stor att man missade att gå upp eller skyller på trötthet.
Vi hade en trevligt julafton, även att vi inte var så många. Blev jätteglad över mina fina presenter och ska idag se till att inviga mina nya hockeyhandskar. Nu har jag snart en komplett utrustning. :=) Berättade för pappa igår att jag börjat spela hockey, han blev något förvånad. - Du spela hockey, som knappt åkte skridskor som barn! Ja där ser man inget är omöjligt, det gäller bara att våga.

När jag tittar ut idag så snöar det, men det ser inte så kallt ut. Frågan är vad man ska ta på sig och barnen, då vi åker skridskor. Risken är att man blir lite blöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0