Tränings dax

Nu ska jag ta tag i min träning och ge mig iväg till gymmet. Har ju varit otroligt lat det sista, så nu måste jag ta tag i detta på allvar. Det får väl bli lite lugnt idag, så man inte blir alldeles slut.


Träning blev det och det kändes lite tungt att springa, kondisen är inte av denna värld. Att man ska tappa den så fort.......Men nu ska det bli andra bullar, det har jag och min träningskompis bestämt. Nu är det slut med godis ätandet och fika stunderna istället ska vi bege oss till gymmet. Tror att allt sött jag äter kan bidra till att jag känner mig så trött, allt detta socker som man trycker i sig är inte nyttigt.

Beslutet att träna kom efter man gått på stan och provat jeans, antingen har man svullnat upp annars var det fel på modellerna. Jag vet inte vad jag ska skylla på, men inte satt de bra iallafall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0