Nattsudd

Dagen gick och kvällen kom, så var arbetsdagen slut, vilket var skönt. Att krypa ner i sängen och luta sig tillbaka med datorn i knät och bara va. Även att det har varit en väldigt lugn dag, så känner jag mig trött. Det känns att jag kom i säng sent igår och att det var en tidig morgon idag.

Var ute på en åktur idag på jobbet, vilket gjorde att dagen gick ovanligt fort. Fick även lite praktisk städning av rum gjort, vilket gjorde att jag känner mig lite extra duktig. Hoppas att det blir en fin dag i morgon med, då ska jag ta mig ut på en promenad på rasten, känner att jag varit dålig på det sista tiden. Jag har ätit för mycket sötsaker, vilket har gjort att jag bara blir tröttare och tröttare. Jag förstår nu detta med att man kan bli socker beroende. Man äter för att få snabb energi och desto mer man äter ju tröttare blir man. Ett tag slutade jag äta sötsaker och jag tycker faktiskt att jag blev piggare då. Jag kanske skulle göra ett nytt frest nu efter påsk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0