Bilstudier



Idag har jag suttit och studerat bilar på blocket nästan hela dagen, känns det som. Att det ska vara så svårt att hitta en bil. Tycker spontant att de ligger högt i pris förhållandevis till vad man får. Har kommit fram till att bilen får inte vara för lite, det ska finnas drakrok och sen får den inte dra för mycket bensin. Det som kan funka efter mina studier är Golf kombi, Passat, Opel och Ford. Toyota finns ju oxå på min lista, men där ligger priset lite högre än vad jag är beredd att betala. Snart känner jag att man lagar upp bilen man har och kör med den ett tag till.

Min tidigare teori om att Hv skulle vinna idag, var totalt fel. Fattar verkligen inte vad de gör idag....inte spelar de hockey iallafall.  De borde satsa lite mer nu när det verkligen gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0