Nov. 15, 2012

Nu kör vi vidare när det gäller träning, men känner mig lagom omotiverad idag. Har haft fullt upp på morgonen med att köpa fika till skogsutflykten till yngste och körde äldsta till skolan. När jag ändå var i farten, så tvättade jag bilen. Måste bara ner till affären och köpa frimärke och skicka iväg anställningspappret.

Hade tänkt träna direkt på morgonen annars, men nu blev det som Alfons Åberg säger ska bara......
Nu måste jag äta också innan jag går ner. Det får helt enkelt bli lite proteinpulver, så man orkar. Jag har tänkt lägga om mina matvanor, men har så svårt för detta. Problemet blir kanske då jag egentligen inte måste. Det handlar inte om viknedgång, utan prestation. Jag vill kunna prestera bättre och se lite yttre resultat. Då tror jag i daxläget att det bara är maten som kan göra skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0