Ridtur

Idag har jag varit och provridit en häst, vilket var jätteskoj. Jag var lite nervös innan eftersom jag inte ridit på ett tag och det var en häst med mycket spring i benen. Men jag tyckte att det kändes riktigt bra och det känns säkert bättre och bättre. Det var en sådan härlig vinterdag, med lagom mycket snö. Något som man inte sett förmycket av denna vinter. Det känns som jag genast blir piggare, då det kommer lite snö och jag vill göra massor.

Nu ser jag fram emot nästa tur till stallet, men det får vänta i några dagar eftersom det blir att jobba. Men drömmen hade varit att jobba med hästar i behandlingen. Något som jag tror mycket på......


Kommentarer
Postat av: Esla

Hej på dig, jag känner igen mig i dig, vi skulle säkert ha mycket kul ihop.



Vad är det för häst du provred. Jag brukar hjälpa min dotter att sköta och rida en Shetlandsponny som är 103 cm. Inte så kul för mig att rida. Om några år så ska vi väl börja med en lite större pålle, men hon är bara 8 år.



Mvh



Elsa



Ps. Skicka gärna mail om du har tid och lust, vore trevligt att lära känna dig bättre :-)Ds.

2009-02-11 @ 21:37:29
Postat av: Anonym

Hästen jag rider och sköter är ett svenskt halvblod av äldre modell. Men väldigt pigg och glad för sin ålder.



//J

2009-02-12 @ 16:53:12
URL: http://kristen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0