Fjärde dagen i rad



Idag var det fjärde dagen i rad som jag var ute på isen. I fredags träning, lördag + söndag föräldramatch och idag lite på skoj. Jag funderade lite lätt på vad grannarna tänker.
-ska de spela nu igen, vad är det där för familj som släpar på sina klubbor och väskor dag ut och dag in. De kan ju inte ha något annat liv.

Men faktum är att igår var jag helt slut, tror jag somnade vid nio. Men vilken underbar känsla att vara trött fysiskt och inte psykiskt, som jag brukar då jag jobbar. Nu ska jag ta ett varm bad och värma mig lite. Sen blir det att göra lite nytta. Det är ju trots allt snart jul och inte har jag gjort några direkta julförberedelser heller.
Har köpt lite paket till barnen och de har köpt till mormor, men det var någon grej till som de skulle köpa. Får se när vi ska ta en tur på stan och kolla på den. Sen har vi mannen kvar, den svåraste av dem alla. Vad ska man köpa till han. Kläder är inte att tänka på, han är för petig. Tänker så det knakar, men har en ide, ska se om jag hittar en.........!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill önska DIG en riktigt God jul och hoppas du får tillfälle till vila och att få umgås med nära och kära. Kram från Maria



Ps. lägger ut recept ikväll,

2009-12-24 @ 00:14:45
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0