Öppna dig

Den dagen du kan sätta dig in i mitt liv och förstå vad jag säger kan vi bli ett. Den dag du ser på mig som din vän kan jag vara det. Den dag du vill se någon annan än dig själv kan jag vara med. Jag trodde att förändring var möjlig men har insett att så länge du inte vill så blir vi fast. Jag har slutat hoppas och vänta. Du vill se förändring men är inte villig att ta första steget. Du säger att du vill men jag ser inget initiativ. Det är lättare att se grandet i mitt öga än bjälken i ditt. Jag har länge tänkt att livet kan vara grått men för dig är det svart eller vitt.
Vad vill du egentligen och vem följer du? Det går inte förändra hele världen utan förändringen sitter inom dig. Vad vill du och vad hindrar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0