Fond att hjälpa oss hockeyföräldrar



Satt du och kollade på nätet och hittade denna fond. Äntligen någon som tänkt lite extra på oss hockeyföräldrar som spenderar
många timmar i ishallen. Men det är ingen uppoffring utan ett sant nöje, man önskade bara att fler kunde ta del av denna roliga sport. Egentligen skulle jag kunna skriva varjedag om hur mitt liv egentligen ser ut med alla träningarn med barnen. Faktum är att jag många gånger önskade att jag hade fler timmar på dygnet, så jag hann med allt. Jag önskar också att jag inte behövde jobba så långt hemifrån, utan kunde vara hemma lite mer med barnen på kvällarna. Faktum är att det känns som barnen behöver mig mer nu när de blivit lite större. Då dethandlar om både läxor och träningar på både kvällar och helger.

Frågan är bara hur man kunde lösa det rent praktiskt. Det optimala vore om jag kunde jobba hemifrn, men med vad?
Jag har inget yrke i botten som skulle passa för det. Om man nu inte sadlade om??? Men till vad i så fall??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0