Söndag

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Vi började med en tipspromenad i skogen, som mamma tipsade oss om. Men det var inga lätta frågor, så vinner man på mest fel. Då är jag med ha ha! Men det var trevligt att komma ut på en promenad och barnen var glada. Vi har även haft pappa på besök över helgen, så vi passade på att fiska lite. Det är hans området, att lära barnen fiska. Även att det inte blev någon fisk så var de nöjda över utflykten. Själv var jag lite trött, så jag passade på att vila i solskenet.


Kommentarer
Postat av: helle

Hej!



Jag har något, för mig, jättetråkigt att berätta! Sedan du har ändrat design kan jag inte läsa mer än rubriken på dina inlägg :(.



Vi har en väldigt gammal dator (får en ny d 22) så det kan ha med den att göra.



Med kärlek!

helle

en trogen följeslagare :)

2009-09-13 @ 19:11:10
URL: http://www.forlaten.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag vet inte vad problemet beror på att alla inte kan se texten längre. Har själv prövat flera datorer, men inte sett problemet.

Kanske kan hjälpa att uppdatera sidan på datorn!!

2009-09-14 @ 09:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0