Tjejkväll

I kväll har jag varit på tjejfest och firat en kompis, vilken kväll.  Vi skulle spela guitar hero world tour, så jag skulle ta med barnens playstation till festen, men väl på plats så fungerade det inte att koppla in på deras tv. Det kändes lite snoppet, eftersom halva kvällen var uppbyggt på att vi skulle spela. Det slutade med att jag fick ta med våran tvn också.  Men det var det värt, för kvällen blev lyckad och vi rockade loss ordentligt. Har ju aldrig kunnat spela något riktigt instrument, så äntligen får man chansen att briljera. Det var Nirvana och Linkin park för hela slanten. Kände mig som en riktigt "rockers".

 Nu är jag  riktigt trött och känner för att krypa till kojs inte minst för att vi får en timmes mindre sömn i natt. Men som jag känner nu, så går vi inte till kyrkan i morgon. Om nu inte barnen propsar på söndagsskolan. Känner mest för att sova ut i morgon och ta det lite lugnt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0