Flytt blir det

Nu var det klart med kontrakt och den nya bostaden. Efter mycket velande fram och tillbaka, så beslutade jag mig till slut att flytta och byta stad. Det känns lite som ett avstamp och att börja om på nytt. Det har varit alldeles förmycket elände här det sista, så man orkar inte riktigt med det. I perioder hamnar jag i riktigt mörker och då känns det bara jobbigt att gå ut. Det är konstigt men utåt sett ser jag nog mest glad ut, men under ytan så kan det bli riktigt tungt ibland och nu har jag insett att vi behöver starta om på nytt som familj och komma bort från allt här. Men det känns riktigt overkligt och alla vet inte om det ännu. Kan tänka mig att beskedet kommer tas emot på många olika sätt., men i sista änden så måste vi besluta detta själva. Och det går ju hälsa på det är ju inte till ett annat land vi flyttar, så det går träffas ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0