Söndag

Dagen idag har varit som de flesta de  senaste. Jag tog med mig familjen ut på en foto runda. Har nog blivit alldeles besatt av nya kameran. Jag måste bara fota och pröva alla finesser och försöka få fram riktigt bra kort. Men än så länge har jag en bra bit kvar att gå.

Mannen, barnen och mamma har fått ställa upp som modeller ha ha, men de börjar snart tröttna tror jag. Men det är bäst att passa på så länge det går. Har även läst en massa om objektiv, men det känns som en hel vetenskap. Kan säga att än så länge har jag inte blivit riktigt klok på det.

Har även laddat ner nytt bildprogram, som jag ska försöka lära mig så småningom. Ja man kan säga att jag har fullt upp...

Jag har även fått vara frisör idag, vilket alltid får mig att svettas lite extra.
Man vill att det ska bli bra och inte misslyckas totalt...men det gick bra även denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0