Måndag

Idag har jag varit och beställt klipptid, så i morgon blir det att klippa sig lite. Det är svårt det här med frisörer att få sitt hår som man hade tänkt sig. Särskilt när man har ett ostyrigt hår som jag. Man kan bli tokig ibland, när man ska försöka få till det. Men sist jag var och klippte mig, så blev jag riktigt nöjd. Men nu har vi ju flyttat, så kan inte åka 17 mil för en frisör, då blir det ett dyrt kalas. Så nu är det inget annat, utan att man får chansa lite och hoppas på att det blir bra....

Kommentarer
Postat av: jenny

haha aj det var grymt hehe men så skumt haha nää det e jag verkligen inte gillar itne alls att vara med på kort hahaha! jag vill juh berätt för alla altså hehe! har du läst de om svinufluensan föresten fick ett mail av en tjej som ahr en kristen sidan läsa på www.vakna.se det står att det är ett gjort virus att den som gjort det gör nu vaccin mot det och att det dödat fåglar dom testat de på +m'nniksor altså influensa vaccinet de e så himla sjukt

2009-07-20 @ 16:24:36
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: jenny

Målet e itne att sälja för att vaccinet innhåller viruest målet e att döda alla människor för att dom ah redan dödaet en by när dom testade vaccinet och pappegojorna dom provadde det på men eu blundar bra man vill juh tien tro det e sant men vi närmar oss slutet så

2009-07-21 @ 09:38:11
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: jenny

visst är det helt sjukt va ska man göra vågar man vaccinera sej gaah tvätta hnderna frenetiskt e vad jags ka gö sen ska ja d¨undvika massiva folk massor dokc börjar juh en grytms tor gatufestival här i morrn suck

2009-07-21 @ 14:07:23
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0