Fiskedag

Idag har vi varit och fiskat i flera timmar nere vid strömmen. Vi fick två aborrar med oss hem, som barnen ville testa att äta. Jag kan verkligen förstå att restauranger inte serverar den fisken, med tanke på vilket jobb det var att rensa. Hur mycket ben som helst, så det blev inte mycket kvar till slut. Men som tur var, så gillade barnen inte fisken, så det besväret behöver jag inte göra om ha ha.

Blev så trött efteråt att vi gick och lade oss att vila, vilket resulterade i två timmar sömn nu på kvällen. Men nu pigg och vaken igen.


Bilder kommer sen....


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Hehe. Hade det varit jag (och säkert många andra) hade jag nog tyckt det varit surt att jag gjort all den där mödan för ingenting när dem inte ens gillade den. Men du vände det till något positivare, haha. Kul! :D

2009-07-19 @ 22:39:34
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0