Behöver nytt nu

Kom tillbaka till jobbet efter semestern idag och kände verkligen på fullaste allvar att jag har gjort mitt nu. Det handlar inte bara om arbetsplatsen utan inom hela yrket. Det går inte längre förlika sig med tanken att stå ut bara för ett tag. Den gränsen är nådd för länge sedan. Jag behöver nytändning och ett positivt jobb. Orkar inte längre analysera och analyseras. När är det min tur att få möjligheten

Jag väntade ivrigt på HERREN, och han höjde sig till mig och hörde mitt rop. Han drog mig upp ur fördärvets grop, ur den djupa dyn. Han ställde mina fötter på en klippa och gjorde mina steg fasta. Han lade i min mun en ny sång, en lovsång till vår Gud. Många skall se det och frukta, och de skall förtrösta på HERREN.
Psaltaren 40:2 - 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0