En vanlig fredag

Uppe med tuppen, lämna barn, träna, handla, skicka några mail som väntat, hämta barn, laga mat,
köra barn till kompis/ träning, hämta paket, handla present, hämta barn hos kompis.
Pusta ut framför datorn i väntan på kraften att färga håret och samtidigt fundera
på tvätten och dammning.

Jag som hade tänkt en slapp eftermiddag med ett bad och pröva de nya spaprodukterna som inhandlades tidigare idag. Jag skulle sedan färga håret, måla naglarna och titta ut vilka kläder jag skulle ha på mig på morgondagens middagsinbjudan. Allt för att jag skulle slippa stressa i morgon.

Mina förväntningar och verkligen är inte helt överens kan jag känna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0