Tjäna pengar snabbt

Sitter och kollar runt på alla möjliga sidor, där man lovar snabba pengar. Det går bland annat tjäna på sin blogg- se de kända bloggarna vad pengar de har gjort på sina dagliga outfits. Men hur många är det då inte som försöker och som aldrig lyckats? Vilka skriver om dem? De misslyckade bloggarna som aldrig kom ut bland folket. De som ville synas som ingen såg.
Jag satt en dag och kom på grejen vad man skulle satsa på. Men till problemet hur ska jag fixa det om jag inte vet vem jag ska be om hjälp. Hade jag varit känd hade jag troligen inte haft det problemet. Då hade alla frågat mig vad behöver jag hjälp med? Jag hade kanske inte ens behövt tänka själv. Men vad gör jag nu? Jag vet designen på produkten men inte tillverkaren. Frågan är vart i Sverige man vänder sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0