Ångest

Kom på att jag bara har två dagar ledigt kvar innan jag åker på kurs. Fick fart och rensade avlopp. Ja sant jag rensade fast jag tycker det är vidrigt äckligt så rensade jag och tog bort massa äckligt hår och annat. Vill knappt tänka på det. När jag ändå höll på så var det lika bra att städa under badkaret med. Tanken slog mig då att det hade varit mycket smidigare med bara dusch eller att anlita någon som gjorde arbetet åt mig. Men kom i samma stund på hur pinsamt det skulle vara att låta någon annan göra det. Han, ja jag skriver han för jag tycker detta egentligen är ett arbete för en karl. Inte för en tjej som egentligen ska sitta hemma och naglarna. Men nu ska karlarna vara hemmafruar och kvinnorna jobba i gruvan. Lite överdrivet men ändå. Man blir lite kluven i denna värld och vet snart inte om man är en man eller kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0