Träna till hösten?

Fick nyss medelande om att jag/ vi måste höra av oss om vi tänker fortsätta träna nästa termin. Jag som känner mig så kluven kan inte svara på det nu. Ena sidan så tycker jag det är kul och andra sidan känner jag att jag inte riktigt kom in i laget. Vilket talar emot att jag vill fortsätta. Jag har en dålig erfarenhet då det finns för många tjejer/ kvinnor i en grupp, så blir det osämja. Jag har aldrig varit med om att det fungerar smärt fritt, utan det blir lätt skitprat bakom ryggen.

Jag försöker ransaka mig själv och se om jag har gett en del en ärlig chans. Men som jag själv känner, så har jag det. Känner inte att jag skulle vara ett hot för någon, utan har snarare varit ödmjuk och försynt. Men har i en del situationer fått hugg tillbaka, utan egentlig annledning. Har gjort en tabbe och det har man fått höra sedan av en "viss" person. Jag känner att jag är öppen för konstruktiv kritik, men inte bara kritik. Samma person kommer däremot aldrig och säger när man gjort något bra, utan är då tyst. Detta talar emot!

Men min egen avsikt var att jag skulle träna och ha kul. Lära mig något nytt och få nya vänner. Men det känns som det är en grupp som är svår att komma in i. Men samtidigt vill jag inte att tråkmånsar ska förstöra mitt nöje. Det finns ju trots allt de som är snälla och trevliga och det är väl där man ska lägga kraften. Tråkmånsarna kanske självmant slutar för det kan ju inte vara så kul att sura på folk hela tiden. Jag väntar helt enkelt med att lämna mitt svar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0