Tråkiga kollegor

Känner mig lite trött efter arbetsdagarna, så nu gott att vara ledig några dagar. Känner mest att kollegorna tar kraft. Jag förstår egentligen inte varför man ska behöva lägga kraft på dem. För arbetet med människor är krävande i sig. Men på något sätt känns det som alla vill bli större och trycker man sedan ner någon, så blir man bättre själv.

Har själv haft många duster med vederbörande då jag kom som ny till detta lag, så jag vet hur det känns. Denna gång gäller det inte mig, utan en annan. Personen i fråga fick små pikar hela tiden och klagade på ditt och datt. Vilket inte alls var befogat! Kände att jag inte klarade av detta, så tog upp det med chefen. Kände inte att jag gjorde fel, eftersom han som klagade och var direkt dum tidigare fått tillsägelse i laget. Men tydligen så förstod han inte.


Kommentarer
Postat av: syster

Det är både viktigt och riktigt att säja ifrån när folk uppför sig illa konstigt att en del inte lär sig första gången Kramar syster

2010-05-07 @ 13:19:52
Postat av: Anonym

Nej jag förstår inte det.

2010-05-08 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0