Mardrömmar

Har haft mardrömmar de senaste nätterna. Drömmar som varit riktigt verkliga. Vaknade mitt i natten kallsvettig och allt kändes, så verkligt. Jag vågade knappt somna om, jag ville inte sova mer. Utan ville vara vaken och se att det bara var en drömm, men det gick inte. Jag somnade om igen och drömmen fortsatte i samma spår. Den tog vid där den slutade......hon ringde till mig och sa att nu var det dax att jag tog mitt annsvar. Han var faktiskt sjuk och jag hade inte brytt mig....Hur kunde jag göra så?

-Ja hur kunde jag göra så?

Om det nu var så att det var en sjukdom, då kunde han ju inte hjälpa det! Är man sjuk, så är man. Är det inte så?
Men ibland kan det vara svårt att se att han skulle vara sjuk. Utan snarare att han självmant satt sig i denna situation och blivit sjuk. Jag sätter mig och gör ett försvarstal mot mig själv. Ska jag eller ska jag inte. Vilket kostar mig mest. Tänk om det nu är så som jag drömde! Hur ska jag kunna förlåta mig själv sen. Gjorde jag verkligen allt eller fanns det mer att göra?

Jag går en promenad och funderar. Vad kostar det mig, egentligen ingenting. Jag bestämmer mig och skickar iväg ett SMS. Hur har du det och hur mår du?

 




Kommentarer
Postat av: mother

Tycker du gjorde rätt,men det steget fick du ta själv utan att nån påverkar dig,så får vi se vart det leder.Vem vet han kanske vaknar upp och inser vad som är viktigast i livet.

2010-03-29 @ 22:47:33
Postat av: Anonym

Medelandet tog skuv kan jag säga och det blev samtal ganska omgående efteråt....

2010-03-30 @ 21:51:25
Postat av: [email protected]

Misstänker vem som fick sms du gjorde rätt som skickade det Kramar syster

2010-04-03 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0