Hur mycket ska man gå in för det?

Känner att jag kan fortsätta med mitt stress schema. I morgon har lillkillen match, storkillen träning plus föräldramöte och mitt i detta har vi en kiosktid. Ja det är ju så när man tillhör föreningslivet, så har man även diverse åtaganden som att sälja korv åt A-laget. Men det är sånt man får räkna med, men det tråkiga är att vi inte fått någon ersättare eller kunnat byta tiden.

Ja vad gör man sitter med dåligt samvete för att behövalämna den andra familjen ensam i detta. Inte nog med det de har tidigare inte varit i kioske, så det är inte helt enkelt första gången. Det dåliga samvetet varvas med irritation att ingen kunde byta med oss. Reserverna var upptagna och de som redan hade andra tider gjorde ingen ansats till att vilka byta bort sin tid mot söndagmorgon.

Får skriva ett mail och åta mig hjälpa dem att starta igång, även att jag inte har tid. Får stressa till mötet, som jag sedan ska hålla i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0