Tisdag

Hemma igen efter en intensiv dag. Dagen började med att följa barnen till skolan, sen slank jag in på gymmet och körde veckans andra styrkepass. Om man får gnälla lite, så känns det i benen, men det är sånt man får räkna med. Sen var det dax att hämta barnen, fixa lite middag och sen stack jag och lillkillen till badhuset.

När vi ändå var i stan, så tänkte jag att det var lika bra att passa på att kolla in avslutningskläder. Men vi hittade inget som passade, trots av vi gick igenom fyra butiker. Jag blir bara så trött på alla prinsessklännigar till alla tjejer. Det finns ju hundratal att välja mellan och sen tittar man på kill avdelningen och där finns knappt inget. Men hur tänker man? Killar har inga fin kläder eller? Jo det är klart vi tar hem ett gäng rutiga byxor för det är modernt. Men om man nu inte tycker om rutiga byxor, vad ska man ha då? Jeans eller mjukisbyxor eller?

Nej jag blir trött, fram med mer roliga kläder till killar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0