Aktiviteternas dag

Sitter här hemma och njuter av att vädret är helt underbart. Kan även känna att jag har tagit till vara på hela dagen. På morgonen gick jag till gymmet och körde ett konditions och benpass. När barnen kom hem åkte vi till badhuset och passsade på att bada ute i det fantastiska vädret. Sen var det dax att äta middag som maken hade fixat och sen gick vi till barnens skola och spelade brännboll. Det var nämnligen en liten avslutnings träff för den stora sonens klass idag.

Det roligaste med detta var att jag trodde att jag skulle göra bort mig fullständigt och inte träffa bollen, men döm av min förvåning jag lyckades få till ett helvarv. Barnen var nöjda och tyckte att jag var ganska bra ändå. De trodde nog inte heller på mig när det gällde detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0