Lämnat in datorn

Nu har jag lämnat in mini datorn på lagning. den fungerar inte riktigt som den ska när det gäller laddningen. Är den helt urladdad, så är det snudd på omöjligt att få den laddan. Någon stanns är det ett glapp, antingen inuti datorn eller, så är det sladden det är fel på. Nu är frågan; hur ska vi klara oss på bara en data? det kanske blir så att vi umgås i familjen ha ha. Det är ju inte utan att man kan säga att allt detta surfande tar sin tid. Tänk vad mycket annat man fick gjort innan! Nu kan man utan att överdriva bli sittande alldeles förlänge och inte blir det något vettigt gjort, utan man bara surfar runt på "sina" sidor.

Nu ska jag och lillpojken spela blokus, medan storebror och pappan är på hockeyträning. Själv tvingade jag med mannen i morse och körde lite hockey. Kände att jag var tvungen att träna lite åkning och skott. Det gick inte så bra igår och jag kände att jag måste bättra på självkänslan och lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0