Stukad fot

Ska åka och jobba i morgon, men väderleken ser inte så ljus ut. Gud vad trött jag är på att pedla i detta skitväder. Visseligen är det ljust, men denna halka är inte rolig. När jag var på jobbet sist, så lyckades jag stuka foten på träningen. Det känns ju sådär lagom roligt, med tanke på min träning hemma, som troligen får vänta nu. Ibland känns det som det aldrig slår fel. Precis när man kommit gång, så blir man sjuk. Vilket brukar vara vanligt i mitt fall, men då förkylning. Men nu annat en tjock och blå fot, men jag har blivit bättre. Så det kanske går snabbare denna gången. Sist jag stukade foten blev det in på röntgen och kryckor. Foten var lita tjock vid fotknölarna, som på vaden.

Men det är ju bara att gå på den, så rättar det till sig fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0