Tatuering på G

Nu hemkommen från tatueringsmässan, men utan tatuering. Hade nu inte tänkt göra någon än, utan snarare hämta inspiration och se på lite bilder. Kännde mig ganska klar med vad jag ville göra innan jag kom dit. Men när jag var där så såg jag en massa fint, så jag börjar tveka lite. Jag kommer inte göra någon ny förrän jag är helt klar med vad jag vill ha både när det gäller färg och form.

När jag berättade för barnen, så tyckte de det var väldigt onödigt och så genast en resa till Liseberg i stället. Jag skulle ändå ångra mig, som jag gjort med min första sa det. Men faktum är att min lilla ros var jag nöjd med då jag gjorde den, endast 16 år gammal. Men efter 20 år, så känns det som den gjort sitt. Tanken är att det ska bli en något större tatuering troligtvis en blomma, men ingen ros denna gång. Funderar också på att använda mindre färger, eftersom de bleknar.  Men sen såg man så många fina i färg och velar igen.

Ska kolla vidare på bilder nu och se vad jag kan hitta.


Kommentarer
Postat av: blaCkQUEENofPEIN

jag syns bloggen din ar interesang. jag har tenkat mykje på gud och sånn i det siste og jag har bloggat om det her på norsk:



http://blackqueenofpein.blogg.no/1271796584_hva_er_gud.html

2010-04-24 @ 00:07:59
Postat av: Kajsa . Mode-Musik-Foto

sv; Så god kanske den inte var! ;)

Men den var faktiskt helt okej.

2010-04-24 @ 11:06:35
URL: http://kajsahorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jao...

2010-04-24 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0