Söndagkväll

Nu har jag skickat in en jobbansökan, men vad de ska krångla till allt. Att man är tvungen att fylla i allt i deras mallar när man redan har ett färdigt cv och meritlista på datan. Det är nästan, så man tröttnar på en gång. Jag förstår verkligen den jobbiga känslan av att söka jobb. Har kollat en massa jobb sida upp och ner men inte fanns det många jag kunde söka. Sen är det väl som på vårat jobb; tjänsten är tillsatt innan den ens är ute. Man rör runt litei grytan bara, så vips så behöver ingen utifrån komma.

Är allt lite trött nu känner jag. Det har varit fullt upp i helgen medbesök, kalas och springande på stan. Födelsedagsbarnet fick välja en present av morfar och det blev en basketkorg, så nu har vi snart ett fullt idrottsrum. Men det är kul att de har intressen pojkarna och fått kompisar att leka med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0