Lördag

Idag hade min store pojk sammandragning i fotboll, så de spelade flera matcher mot olika lag. Vilket härligt gäng till att kämpa. För det gjorde de verkligen ända in mot slutet. Det var lite trögt från början, men sedan kom de in mer och mer i spelet. Jag fick det otroliga äran att hålla kol på tiden. Ja, jag har väl vanan inne sen innan ha ha. Då jag satt och smyg tog tiden, då deras tränare lät dem spela olika mycket beroende på hur bra de var. Men denna gången var det anorlunda alla fick spela lika mycket och alla fick chansen att spela de olika positionerna.

Men något, som är fantastiskt är att när man sitter på bänken och tittar på. Ja då ser man verkligen, hur spelet ska gå till. Jag har själv aldrig varit en hejare på fotboll, men se det kan jag. Är det inte den typiske tolfte spelaren eller? Den som kan och vet allt, utan att själv delta. Men kul är det!
Stämningen var som på en A-lags match, alla föräldrar gick in för det med hull och hår. Så det var en riktig heja klack vi hade. Några fina bilder lyckades jag också ta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra dag! Men texten syns bara när den markeras, är det meningen? :)

2009-09-13 @ 00:23:40
URL: http://thewhitetee.blogg.se/
Postat av: Jennie

HM, det är inte meningen!!

Konstigt har kollat hemma på några datorer och då syns det..

Var kan problemet ligga?

Ska kolla på det..

2009-09-13 @ 07:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0