In i matchen....

Det finns fällor, som vi allt som oftast hamnar i nämnligen att klaga. Vi klagar på allt och alla och skyller ifrån oss på andra. Livet blev inte som vi tänkt oss på grund av ditt eller datt. Men om vi istället ställer oss själva mot väggen och frågar vad jag har gjort för en förändring ska ske. Har jag tagit mina chanser eller har jag blundat när de dykt upp? Vem bär ansvaret över mitt eget liv om inte jag själv.

Jag vill inte bli en bitter kärring, som känner att mitt liv rann ifrån mig, utan att jag gjorde det där som jag så gärna önskade. -Nej nu är det dax att sluta klaga, utan i stället kavla upp armarna och ge sig in i matchen.


Kommentarer
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Låter bra det där! :)

2009-09-02 @ 18:28:57
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrivet där, ja håller med dig.

Man ska förlita sig på gud och aldrig ge upp.

Sen ska vi tacka istället för att klaga.

Eller var det något sånt du mena?

2009-09-02 @ 18:50:21
URL: http://kristnas.blogg.se/
Postat av: syster

Det är riktigt syster,jag håller på dig kramar syster

2009-09-02 @ 21:18:38
Postat av: JN

Hej syster!

Ibland går det bara lite trögt...

saknar er

kram

2009-09-02 @ 23:33:16
Postat av: p.

Heja! Du har just gett dig själv möjligheten att vinna!

2009-09-09 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0