Helgen



Känner mig jättetrött nu och skulle utan vidare kunna gå och lägga mig. Men det går inte riktigt, utan barnen måste komma i säng först. Det har varit en otroligt intensiv helg kan jag känna nu i efterhand. I fredags fick vi besök av vår stora pojks gamla klasskompis med familj. I går morse var det  hockeyträning för  lillkillen, vilket var jättekul att kolla på. Har ju kommit på att det är min favorit sport och hade jag varit yngre, så hade jag själv börjat. Det ser riktigt kul ut. Men jag får väl nöja mig med att köra runt lite på skoj på isen och spela med barnen. 
Efter träningen åkte vi hem och laddade om och åkte till busfabriken. Barnen hade kul, men vi föräldrar var riktigt trötta efteråt. Sen var det bara att åka hem och laga mat och så hade den dagen gått.
Idag var det hockeyträning för lillkillen igen, medan den stora och hans kompis var på fotbollsträning. Sen hem laga mat och ut på en skogspromenad. Barnen ville visa en äventyrstig som de hade gått med skolan. Då man kunde kolla på olika djur och se vilka spår som de lämnade efter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0