Tillbaka på jobbet.

Nu tillbaka på jobbet efter en långledighet, men det känns inte som jag varit ledig mer än ett par dagar. Tiden går alldeles för fort jag hinner inte med längre. På jobbet går det sin gilla gång, vi tittade på idol igår och Mariette åkte ut. Det känndes som på tiden. Hon har varit bra, men nu håller hon inte riktigt måttet. Erik briljerade totalt igår. Har knappt tänkt på honom innan, men nu såg man att han var utöver det vanliga.

Hemma hade de det bra, lillkillen var för första gången hos en kompis och lekte. Det var jättekul att han fick göra något själv. Han har mest hängt på storebror och hans kompisar innan. Det känns som en bra familj, har pratat en del med mamman och hon verkar trevlig.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan arbetet börjar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tittar in och önskar att den anlkande veckan blir bra för dig. Ha det bra på jobbet och hemma med dina nära och kära. Tappa inte modet, när livet känns tungt. Det finns alltid en morgondag...



Frid / Maria

2009-11-29 @ 22:51:09
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0