Söndag igen





Igår var jag, barnen och mamma på musikcafé och blev plåtad av barnen innan vi skulle gå ha ha. Tyckte det blev lite udda kort, därför ville jag visa dem. Det var en trevlig lördag kväll, med mycket fika och musik. Barnen var också nöjda för efter fikat träffade de några andra barn och spelade fotboll med.

Nu tänkte jag slöa lite innan vi ska åka skridskor. Har lovat att följa med idag och åka en tur. Ska även se om mina skridskor blivit bättre efter jag värmt dem och försökt forma om dem. Fick nämnligen tipset om att stoppa in dem i ugnen och sedan traska runt. Detta för att få en bättre passform.

Kommentarer
Postat av: helle

Hej vännen!



Jag har äntligen kommit på ett sätt att kunna läsa din blogg! Jag markerar allt så att det blir blå bakgrundsfärg över texten ;).



Hur har du det? Hur är det på jobbet? Har du några böneämnen som jag kan hjälpa till att be för? Känner att det kanske behövs.



Det är roligt att "kunna hälsa på" igen!



Med kärlek!

helle

2009-11-15 @ 20:23:39
URL: http://www.forlaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0