Frill reaktionen

Ja reaktionen på frisyren kom kan jag lova.
-Varför frågade du inte mig innan. Jag trodde du skulle spara till långt hår nu!
- Så där kort har du aldrig haft innan.

Jösses det lät nästan som jag snudd på rakat håret. Men så var inte fallet! Kanske lite mer uppklippt bak än jag hade tänkt från början, men det växer ju ut som sagt. Han var otröstligt, var det bilden om långt svallande hår han hade framför sin näthinna. Men som sagt det är inte mannen som ska fixa krullet varje morgon och försöka få till en frilla. Har nog aldrig varit, så glad som då jag upptäckte plattångens underbara funktion. Nu är det bara så att den börjat bli utsliten, så det är dax att köpa en ny.

När jag framförde att eftersom jag blev klippt gratis, så har jag möjlighet att köpa en ny plattång. Komentaren var lite rolig ha ha. - Men nu behöver du ju ingen eftersom du inte har något hår....


Kommentarer
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Han vänjer sig nog med tiden.. :)

2009-11-19 @ 11:05:41
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: Maria

Skrattade när jag läste detta inlägg....är så typiskt av männen att vilja att kvinnan ska ha långt och "vackert" hår. Har även jag fått de där kommentarerna. Jag tror att du blev kanon fräsch !

Kort hår är läckert och framför allt väldigt lättskött.



Kram från Maria

2009-11-19 @ 23:36:57
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0